Vieraskirja

Kiitos viestistäsi

13 thoughts on “Vieraskirja

1. Keijo

Hei. Kommentoikaa ja laittakaa palautetta sivuistamme. terveisin sivujen päivittäjä.

2. Mikko Luukko

On hienoa katsella näin hyvän näköisiä sivuja. Toivotaan ylläpitäjille innostusta hoitaa vaativaa hommaa.

3. Marko Keränen

Nyt on metsästysseura saanut arvoisensa sivut, hienoa! 12 urhoollista osallistui lauantaina 19.3. Suomussalmi-ralliin. Ryhmämme hoiti koko rallin väliviestipisteet. Rallin järjestäjä ja ryhmän koonnut Marko kiittää porukkaa erinomaisesta asenteesta ja moitteettomasti tehdystä työstä, kiitos!

4. Määttä

Kiitos keijolle hyvistä sivuista. Toivottavasti pääsen vielä joskus joukkoon mukaan.

Vanhoja kuvia saisi olla enemmän. 1979 Korkeavaaran laitaan ammutusta monttuun menneestä hirvestä minä kyllä söin osani. Ja hyvää oli. Sehän oli haavakko jota Toivasen Sakari ampui viikkoa ennen kaatoa päähän. Melkoinen sota käytiin ennenkuin hirvi kaatui:muistaakseni 12 kertaa ammuttiin pikatulta kun Toivasen Konstan kanssa hiihdeltiin kaadolle päin. Kimmokkeet vain vonkui ja surahteli korvissa. Opettelua se silloin oli.
    Samalta syksyltä muistan kun ensimmäisellä reissullani olin oman palstan laidassa passissa ja yllätti paskahätä. Paskalla ollessa hirvi meni Rauhalan Mikon edessä 50 m:n päästä ohi, enkä nähnyt hirveä vaikka meni 50 m:n päästä ohi ja Mikko osoitti sita suksisauvalla.Silloin oli jo suksikeli ja mieleen jäi Erkka hyvänä suksimiehenä.
    Samana päivänä oltiin jo Purolan traktorin lavalla iltahämärissä lähdössä pois Lumivaaran liepeessä kun kaksi hirveä juoksi tien yli ihan vierestä. Toivas Sakari kerkes ampumaan lonkalta, mutta ohi meni.

Piippu-Ukko

5. Keijo

Suuret Kiitokset seuran jäsenille ja muille Ukkohallan talkoisiin osallistuneille 14.7 -16.7.2011. 30 talkoolaista hoiti Swamp Rock tapahtumassa osuutensa kiitettävästi ja sen vuoksi vielä saunomme, ruokailemme ja mökkeilemme Ukkohallan kauniissa maisemissa myöhemmin ilmoitettuna ajankohtana!
    Kiitos vielä kerran. T.Sihteeri

6. Keijo

Ukkohallan puolesta Ari-Matti ja Tiina kiittää Swamp Rock talkoolaisia 14.7 -16.7.2011 erinomaisesti suoritetusta yhteistyöstä. Toiveena olisi, että voisimme jatkaa yhteistyötä myös jatkossakin.

7. willem beijeman

Hello,

First I will give my compliments off your website. I can’t read your languages. But only the pictures and movie give me the feeling to be back in your hunting paradise.
    So I will thank your all for 2 days fantastic Hunting
    Best Regards,
    Willem Beijeman (friend off Bernhard

8. Marjo Huhtamäki

Terveiset metsästyseura Ajosta Teuvalta!
    Hirvikausi tältä vuodelta loppunut. Hirviposrukassamme oli 38 jäsentä ja kaadoimme 34 hirviä. Hyviä kuvia teidän porukoista. Oma seurammekin saa sivut näinä viikkoina.

Hyvää Joulua ja ríistarikasta Uutta Vuotta 2012

9. Pertti Oikarinen

Naapuriseuran terveiset 21.3.2014
    Karpinvaaran metsästäjät
    ok hyvä kotisivu.
    Pertti Oikarinen

10. marja keränen

Hyviä metästyssäetä ja komeita sarvipäetä toivotaan teille täältä Tuusulan Jokelasta. Osmo ja Marja Keränen!